Alla inlägg under maj 2011

Av amanda magnusson - 26 maj 2011 15:04

Torsdag .

helt okej torsdag för min del.

Just nu :

kollar lite på facebook, ska plugga matte om

en liten stund,

sen ska jag fota & packa..

drar till mamma i mon  

nnnnnaiiiiiiiiiiz, 


kanske kmr ett inlägg ikväll.

pussspuss



Av amanda magnusson - 25 maj 2011 21:26

       

Av amanda magnusson - 25 maj 2011 21:13

Onsdag


Helt okej onsdag ändå ..

hade prov idag .. gick aaaas bra :D

sen hade vi matte (N) , NO & bild .

slutade 20 över 2,

åkte hem , pluggade & hoppade på studsmattan (a)

sen typ vid 7 åkte vi till esters & åt ,

kollade på någon kille som spelade där,

han va fkt duktig  

Men iallafall , 

kom nyss hem ,

sitter & chattar osv..




ha en gooooooooo kväll .

pusss

Av amanda magnusson - 24 maj 2011 15:16

sitter i min goooosssiga säng & kollar bloggar , facebook, bdb , msn & skit !!

finns ju inget oh gö ?
eller ..
hhmmm.. joo..

plugga ..

har 3 prov denna veckan .. känns ju JÄVLIGT BRA osv..  .




iallafall .

idag slutade jag 12  ,

åkte runt & kolla på möbler till rummet..

hitta inte så mke..

men påtala om köp , så köpte jag 3 shorts igår !

1 par jeans shorts, 1 par svarta shorts & 1 par vita shorts  

biler kmr senare



puussshej





Av amanda magnusson - 22 maj 2011 17:50

chattar med "eb-ann"  

hahaha ;d



finns inte så mkt mer att säga,

idaag har jag inte gjort spc mke, vakna kvart i 12 , gjorde mej i ordning kl 2 ,

sen har jag fkt bara slappat & hoppat på studsmattan ,

men nu regnar det?!  eller "regnade" ,

i dont know ,

men iaf,


bloggar mer i mon .

pusshej





Av amanda magnusson - 21 maj 2011 16:24

Glömt att blogga?


svar: nej.  för jag har inte haft min laptop med mig till mamma,


men nu är jag hos pappa & jag är i gång igen!

I veckan har jag typ bara varit i skolan, pluggat, träffat min älskling, kompisar..

inga träningar för jag har varit sjukt förskyld! men de blir bättre för varje dag  


Ikväll bliiire hemma med "tha family", vi ska typ grilla ooooh ha mys !

I morgon ska jag ringa carina, kanske blir en shopping i nordstan eller på frölunda torg   

feeetttt assoooooooo, 


lägger in bilder från förra helgen och veckan lite senare ,

pusss.


Av amanda magnusson - 12 maj 2011 16:08

     

Presentation


Bloggar om allt möjligt.
Mest om min vardag, killar , mode , bilder & massaaa , läs&följ oh skicka frågor !
ni får alltid svar :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards